انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
بي قانون
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
بي قانون/اشعاری که دورکرسی سروده می‌شوند
بی قانون/زبان نامادری
بی قانون/مسعود فراستی را بهتر بشناسید
بی قانون/بي‌اعتنايي غرب وحشي به تربيت كودكان
بي قانون/یه بوس کوچولو برای مدیریت بحران
بي قانون/هفت‌تپه رستم
بي قانون/یا در آتش یا در حسرت
بي قانون/داستان یک روح
بي قانون/دوستی عموخرسه
بي قانون/بازگشت پشت مو کفتری به بازار مد و فشن
بي قانون/ 80 درصد مردم میخکوب صدا و سیما
بی قانون/فرشید، فرشته فرناز و دیگران
بي قانون/قصه‌جهانگرد
بي قانون/بچه‌ها متشكريم
بي قانون/آقای ترامپ! برو از خدا بترس!
بي قانون/سماق؛ مکیدنیِ گران‌قیمت!
بي قانون/ترامپ شود سبب خیر . . .
جايي براي نئاندرتال‌ها نيست
بي قانون/وله کِن دونالد!
بي قانون/دور دور با نفت‌کش
بي قانون/جادوی یک نگاه
بی قانون/گیر و گور
بی قانون/یه حبه قند در مراسم ختم بابای خانم رشیدی
بي قانون/استوری رو هاید می‌کنی؟
بي قانون/نوشابه شیشه‌ای مال من هرچی که دارم مال تو!
بي قانون/انتخاب‌وزیر ازمیان‌همسایه‌ها
بی قانون/چرا فردوسی‌پور باید کتک بخورد؟
بی قانون/فواید بی‌شمار نوشابه برای بازنشستگان
بی قانون/برنامه جامع مقابله با قطعی اینترنت
بی قانون/دفترچه سوالات مبانی بی‌آرتی
بی قانون/بازنشسته نشو لعنتی
بي قانون/باغچه‌ بی گُلابی
بی قانون/ماه مهر، ماه مدرسه در دو رايحه
بی قانون/اي داد و بيداد از دست آقای جهانگیری
بی قانون/چرا با FATF مخالفیم؟!
بی قانون/تابستانی که در انتظار پاییز ماندم!
بی قانون/تاپ تن‌ زندگی‌ اجتماعی و شهری ما
بی قانون/محمدرضا گلزار را بهتر بشناسید
بي قانون/عشق سیاسی
بي قانون/نامه‌ای محرمانه به خودم پیرامون fatf
بی قانون/خاطرات خوابگاه شماره ۸۴ وکیل مدافع شیطان
بي قانون/مهارت‌های مناسب دختران
بي قانون/استفاده از مترِ پارچه‌ای در اقتصاد کلان
بي قانون/چرا سریال ممنوعه ممنوع التصویر شد
بي قانون/اولین تجربه روی نیمکت جلوی دانشکده ریاضی
بی قانون/آینده‌نگری تخم‌مرغی
بی قانون/اگر با من نبودش هیچ میلی، چرا منو accept نمی‌کرد لیلی؟
بی قانون/در آستانه فصلی زرد
بی قانون/واكنش‌ها به پيروزي پرسپوليس مقابل ا لسد
بي قانون/مونیکا بلوچی را بهتر بشناسید!
بیشتر
کد خبر: 77866 | تاریخ : ۱۳۹۷/۲/۱۹ - 11:47
بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟

بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟

همون‌طور که در صفحه حوادث روزنامه‌ها و ژانر وحشت سایت‌های تبلیغاتی دنیا خوندین، سیرک بین‌المللی پهلوان... ببخشید، کمپین تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» یه عده رو با لباس داعشی فرستاده تو مجتمع کوروش.

قانون- مهرشاد مرتضوی

همون‌طور که در صفحه حوادث روزنامه‌ها و ژانر وحشت سایت‌های تبلیغاتی دنیا خوندین، سیرک بین‌المللی پهلوان... ببخشید، کمپین تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» یه عده رو با لباس داعشی فرستاده تو مجتمع کوروش. البته این هم مثل خیلی چیزای دیگه نوآوری خاصی نیست و کپی محسوب میشه. تو خارج از کشور هم با لباس بتمن و سوپرمن میرن جلوی سینما که فیلمشون بیشتر بفروشه. با این تفاوت که اونا میرن کمک مردم!

در مجموع این حجم از هوش و درایت عوامل فیلم جای تقدیر داره. پیشنهاد می‌کنیم برای فیلم‌های بعدی آقای حاتمی‌کیا هم از این کارها بکنن چون بقیه فیلمسازها که غیرخودی هستن، اگه از این رفتارها نشون بدن باهاشون برخورد میشه. کمپین‌های تبلیغاتی بعدی فیلم‌های حاتمی‌کیا هم به این شکله:

فیلم بعدی ایشون، یه فیلم خون آشامیه به اسم «به وقت نیم چاشت» که توش یه دراکولا میره در سطح شهر دنبال خون میان وعده‌اش میگرده. برای فروش بیشتر فیلم هم یه سری رو با لباس خون‌آشام میفرستن تو سینما که دست مردم رو گاز بگیرن. لای دندون بعضی از عوامل کمپین هم سوزن و سیخ تعبیه کردن که قضیه واقعی‌تر شه. حالا بعدش شاید بهتون واکسن کزاز هم زدن.

بعد از اون، کارگردان میره سراغ سوژه آتش‌سوزی. برای تبلیغات هم چند نفر با کپسول و شلنگ گاز میان تو سالن، آتیش رو باز میکنن سمت مردم و یه عده برشته میشن. بعد هم آتش‌نشان مهربون میاد سالن رو خاموش میکنه و کمترین تلفات ممکن به جا میمونه. بعدشم فیلم درباره زلزله و بمب اتم و این چیزا ساخته میشه تا جایی که کسی جز عوامل فیلم روی زمین زنده نمیمونه. اون وقته که کارگردان باید یه سوژه شخصی پیدا کنه. فقط امیدواریم اون سوژه شب به خوابش بیاد که بفهمه بچه‌های مردم چی کشیدن!

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.