انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
بي قانون
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
بی قانون/برسد به دست محسن چاوشي!
بی قانون/مناظره در باب رژیمِ حقوقی دریای خزر
بي قانون/جوجه کباب ترش و فرزندت کجاست؟!‏
بي قانون/90 سال خشکسالی
بي قانون/PHD موتورسوار
بي قانون/حضور مسئولان شهرداری و موش‌ها پای میز مذاکره!
بی قانون/ دنر کباب و لیر بپر توی بغل ریال!
بی قانون/جریحه داری وجدان جمعی از زاویه درست
بی قانون/موهیتو با محمود مردِ محبوب ملت!
بی قانون/سینما و پوشش!
بی قانون/انتخاب رشته فضایی
بی قانون/روز خبرنگار و...!
بسته ارزي پيشنهادي «بي‌قانون!» قسمت دوم
بی قانون/عشق‌های پایدار دبیرستانی
بی قانون/فالوده شیرازی و حقوق شهروندی!
بي قانون/ خوراك جايگزين!
بي قانون/ ارزی ندارم دادا صرافی بسته است
بی قانون/پول صاف و سافت
بی قانون/از شکستن رکورد گینس توسط کی‌روش تا آغاز چالش کنسرت خانگی!
بی قانون/عاشقی چون آب روان با استخوانی در گلو
بی قانون/سوال از رییس‌جمهور پاسخ از ما
بی قانون/یه جوری میزون می‌کنه که مارو به‌هم برسونه!
بی قانون/آش رشته و نتایج کنکور!
بی قانون/معضلي به اسم كنسرت خياباني!
بي قانون/ دزدهای رادیو!
بی قانون/آخرین تغییرات مدخل ارز در لغت‌نامه‌های فارسی
بي قانون/قصه خسوف
بی قانون/مي‌خندي؟!
بی قانون/در شباهت بابا و میخ
بي قانون/تكدي نگري!
بي قانون/میشل استروگانف و حمید هیرادیسم!
بی قانون/زنان پیازی، مردان پنیری
بی قانون/تكدي نگري!
بي قانون/میثم چو عقابی‌ست...
بي قانون/نون و ماست و سریال ترکی
بي قانون/شباهت‌های مرغ و پراید!
بي قانون/كلينيك پوست و مو واقع در خط دو مترو
بي قانون/چرا باید به رییس جدید بانک مرکزی امیدوار باشیم
بي قانون/بچه‌ها بچه‌ام رو نزنیدش
بي قانون/برو کنار نفتی نشی
بي قانونن/مصايب سفر
بي قانون/باقلاقاتق تکثیر حاتم طایی در کشور!
بي قانون/چه فرقي ميكنه؟!
بی قانون/طعم تلخ گیلاس
بی قانون/شیر موز و دلیل عصبانیت ترامپ!
بي قانون/رویای گل و بلبل!
بي قانون/رفتن بی‌وقت برق
بی قانون/کیک شکلاتی بدون شیر خر!
بی قانون/ در زمان قطعي برق چه كنيم؟
بی قانون/ خیریتی تو این گرماست
بیشتر
کد خبر: 77866 | تاریخ : ۱۳۹۷/۲/۱۹ - 11:47
بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟

بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟

همون‌طور که در صفحه حوادث روزنامه‌ها و ژانر وحشت سایت‌های تبلیغاتی دنیا خوندین، سیرک بین‌المللی پهلوان... ببخشید، کمپین تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» یه عده رو با لباس داعشی فرستاده تو مجتمع کوروش.

قانون- مهرشاد مرتضوی

همون‌طور که در صفحه حوادث روزنامه‌ها و ژانر وحشت سایت‌های تبلیغاتی دنیا خوندین، سیرک بین‌المللی پهلوان... ببخشید، کمپین تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» یه عده رو با لباس داعشی فرستاده تو مجتمع کوروش. البته این هم مثل خیلی چیزای دیگه نوآوری خاصی نیست و کپی محسوب میشه. تو خارج از کشور هم با لباس بتمن و سوپرمن میرن جلوی سینما که فیلمشون بیشتر بفروشه. با این تفاوت که اونا میرن کمک مردم!

در مجموع این حجم از هوش و درایت عوامل فیلم جای تقدیر داره. پیشنهاد می‌کنیم برای فیلم‌های بعدی آقای حاتمی‌کیا هم از این کارها بکنن چون بقیه فیلمسازها که غیرخودی هستن، اگه از این رفتارها نشون بدن باهاشون برخورد میشه. کمپین‌های تبلیغاتی بعدی فیلم‌های حاتمی‌کیا هم به این شکله:

فیلم بعدی ایشون، یه فیلم خون آشامیه به اسم «به وقت نیم چاشت» که توش یه دراکولا میره در سطح شهر دنبال خون میان وعده‌اش میگرده. برای فروش بیشتر فیلم هم یه سری رو با لباس خون‌آشام میفرستن تو سینما که دست مردم رو گاز بگیرن. لای دندون بعضی از عوامل کمپین هم سوزن و سیخ تعبیه کردن که قضیه واقعی‌تر شه. حالا بعدش شاید بهتون واکسن کزاز هم زدن.

بعد از اون، کارگردان میره سراغ سوژه آتش‌سوزی. برای تبلیغات هم چند نفر با کپسول و شلنگ گاز میان تو سالن، آتیش رو باز میکنن سمت مردم و یه عده برشته میشن. بعد هم آتش‌نشان مهربون میاد سالن رو خاموش میکنه و کمترین تلفات ممکن به جا میمونه. بعدشم فیلم درباره زلزله و بمب اتم و این چیزا ساخته میشه تا جایی که کسی جز عوامل فیلم روی زمین زنده نمیمونه. اون وقته که کارگردان باید یه سوژه شخصی پیدا کنه. فقط امیدواریم اون سوژه شب به خوابش بیاد که بفهمه بچه‌های مردم چی کشیدن!

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.