انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران خبرخوان فارسی
بي قانون
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
بی قانون/ کاپیتان روحانی در میانه میدان
بی قانون/ ابهام مرغی گوشتی!
بی قانون/ تا ۱۴۰۰با رتبه هجده
بی قانون/ تجربه‌ای تلخ از آماربازی
بی قانون/ توصیه‌هایی به عروس جدید قصر باکینگهام
بی قانون/ باور كن! نرخم رو باور كن!
بی قانون/ بی‌اجازه‌ پدر و مادرم و بزرگ‌ترا، بله!
بی قانون/ از ناصر خسروی فیلترشکن‌فروش تا مهریه عروس
بی قانون/ در حسرت پهنای باند
بی قانون/ دلار بالاخره ۴۳۰۰ تومان شد
بی قانون/ لزوم انتخاب شام امشب به دست مسئولان
بی قانون/ فقط بذارید من برم
بی قانون/ بلغمی‌های مجلس چه می‌گویند؟!
بی قانون/ عاقبت ترامپ بدون برجام
بی قانون/ شایعاتی پیرامون وجود تیم‌ملی فوتسال بانوان
بی قانون/ نون و پنیر و دلار
بي قانون/فوتساليست‌ها
بی قانون/ تیم بانوان را ول کنیم
بی قانون/ نگار فیلترشده من ای جــان!
بی قانون/ تبلیغات میدانی فیلم فرهادی!
بی قانون/ زنده‌ای، برجام می‌خواهی چه کار؟!
بی قانون/ زمین‌گیر شدن اصولی تلگرام
بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟
بی قانون/ سخنی نایاب از سیف
بي قانون/داستان درخت سیب و اشک‌هایی که از گونه احمدی‌نژاد چکید
بي قانون/جنس مخالف چیست؟ چرا؟ چگونه؟
بی قانون/ یه ارز تازه!
بی قانون/ بدون بدون فیلتر
بی قانون/ این چه حبابیست؟!
بی قانون/ ورژن جدید برنامه‌ریزی
بی قانون/ تراژدی قفل
بی قانون/حضور مجید خراطها در کابینه ممنوع شد
بی قانون/ راه های غش کردن تلگرام
بی قانون/لطفا حیوان باشید
بی قانون/ راه های غش کردن تلگرام
بی قانون/ بررسی ابعاد فراماسونری دوغ مهدوی کیا
بی قانون/ شجاعت و تلگرام
بی قانون/ تعطیلات ماهی‌های بادکنکی
بی قانون/ مغزهای کوچک ضرب زده
بی قانون/ عمه سروش
بي قانون/با نخبگان قسمت اول
بي قانون/باران تویی به خاک من بزن...
بی قانون/ رونمایی اسحاق از نیما
بی قانون/ مومیایی و دل‌درد
بی قانون/ تنهایِ تنهام، انگار رو اَبرام
بی قانون/ خاطرات شمال!
بی قانون/ چرا این ابزار شیطانی رو فیلتر نمی‌کنید؟
بی قانون/ چرا انگلیسی، نه و روسی، آری؟
مخالفت وزیر ارتباطات با اعطای انحصار به صداوسیما
بی قانون/مکزیک پدر پیام رسان داخلی ماییم!
بیشتر
کد خبر: 77866 | تاریخ : ۱۳۹۷/۲/۱۹ - 11:47
بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟

بی قانون/ چطوری؟ حاتمی‌کیا؟

همون‌طور که در صفحه حوادث روزنامه‌ها و ژانر وحشت سایت‌های تبلیغاتی دنیا خوندین، سیرک بین‌المللی پهلوان... ببخشید، کمپین تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» یه عده رو با لباس داعشی فرستاده تو مجتمع کوروش.

قانون- مهرشاد مرتضوی

همون‌طور که در صفحه حوادث روزنامه‌ها و ژانر وحشت سایت‌های تبلیغاتی دنیا خوندین، سیرک بین‌المللی پهلوان... ببخشید، کمپین تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» یه عده رو با لباس داعشی فرستاده تو مجتمع کوروش. البته این هم مثل خیلی چیزای دیگه نوآوری خاصی نیست و کپی محسوب میشه. تو خارج از کشور هم با لباس بتمن و سوپرمن میرن جلوی سینما که فیلمشون بیشتر بفروشه. با این تفاوت که اونا میرن کمک مردم!

در مجموع این حجم از هوش و درایت عوامل فیلم جای تقدیر داره. پیشنهاد می‌کنیم برای فیلم‌های بعدی آقای حاتمی‌کیا هم از این کارها بکنن چون بقیه فیلمسازها که غیرخودی هستن، اگه از این رفتارها نشون بدن باهاشون برخورد میشه. کمپین‌های تبلیغاتی بعدی فیلم‌های حاتمی‌کیا هم به این شکله:

فیلم بعدی ایشون، یه فیلم خون آشامیه به اسم «به وقت نیم چاشت» که توش یه دراکولا میره در سطح شهر دنبال خون میان وعده‌اش میگرده. برای فروش بیشتر فیلم هم یه سری رو با لباس خون‌آشام میفرستن تو سینما که دست مردم رو گاز بگیرن. لای دندون بعضی از عوامل کمپین هم سوزن و سیخ تعبیه کردن که قضیه واقعی‌تر شه. حالا بعدش شاید بهتون واکسن کزاز هم زدن.

بعد از اون، کارگردان میره سراغ سوژه آتش‌سوزی. برای تبلیغات هم چند نفر با کپسول و شلنگ گاز میان تو سالن، آتیش رو باز میکنن سمت مردم و یه عده برشته میشن. بعد هم آتش‌نشان مهربون میاد سالن رو خاموش میکنه و کمترین تلفات ممکن به جا میمونه. بعدشم فیلم درباره زلزله و بمب اتم و این چیزا ساخته میشه تا جایی که کسی جز عوامل فیلم روی زمین زنده نمیمونه. اون وقته که کارگردان باید یه سوژه شخصی پیدا کنه. فقط امیدواریم اون سوژه شب به خوابش بیاد که بفهمه بچه‌های مردم چی کشیدن!

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.