انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد قانون با اپ «جار» همراه شما آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
بي قانون
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
نگاهی گذرا به بخشی از برنامه‌های صدا و سیما
بی قانون/ مصائب اول مهر یک عدد انار مهاجر
بی قانون / تورم، تورم تورمت مبارک
بی قانون/ صادرات عارضه یا عوارض صادرات
بی قانون/طنز شهري
بی قانون/پیرمرد‌ها را احتکار نکنید‌
بی قانون/نمایشگاه میلانی، تناولی و باقی ماجرا!
بی قانون/مرگ تدریجی سال چهارمی‌‌ها
بی قانون/عاشقانه‌ای بی‌قانون!
بی قانون/آخرین تاس فضایی
بی قانون/تحمل ندارینا!
بی قانون/ در صورت کمبود پوشک چکار کنیم؟!
بی قانون/آخرین اینتر رو محکم ‌تر بزن
بی قانون/هلند و چین و افغانستان!
بی قانون/چرا باید فامیلی یک نفر با پدرش فرق داشته باشد؟!
بی قانون/بحران کمبود مای بیبی و شیر خشک
بی قانون/عوارض عارضه یا ماست‌هایت را کیسه می‌کنند مبادا کلا
بی قانون/انتظارات ما از آقای جادوگر
بی قانون/یک جعبه نان خامه‌ای
بی قانون/پوشک‌هایت را برای گریه کردن دوست دارم...
بي قانون/پوشک‌پژوهی
بی قانون/قصه‌ چراغ جادو
بی قانون/تلفن‌خونه
بی قانون/سرويس امنيتی
بی قانون/حمایت نادر از سیمین
بی قانون/من و سانسورچی
بی قانون/بابايِ اختلاس‌نكن!
بی قانون/نویسنده‌ها خیلی طفلکی‌ان!
بی قانون/مخلصِ پدر اقتصاددانم برم
بی قانون/وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو...
بي قانون/ قهرمان خنداننده‌شو کیست؟
بي قانون/تیزه!
بي قانون/دست در جیب هم کنیم به مهر
بي قانون/ وسط مسابقه نهار نخورين!
بي قانون/اتهامات یک بهاریتی!
بی قانون/بای فور اِوِر زلاتان!
بی قانون/جایی برای پیرمردها نیست
بی قانون/ما دو بال‌پرواز مرغ‌عشقیم!
بی قانون/از کشف مهم زمین‌شناسی توسط شهرداران
بی قانون/چه زود!
بی قانون/عبور از مرزهای نقدپذیری
بی قانون/سردت نيست؟
بی قانون/کنکور بشم خرج کردن بلدی؟!
بی قانون/خواننده سوپرمارکتی
بی قانون/نقش واردات موز در کمپین فرزندت کجاست
بی قانون/قصه عشق در جاده تهران-قزوین
بی قانون/ماهی کبابی و شنا با پیژامه در دریای خزر!‏
بی قانون/برسد به دست محسن چاوشي!
بی قانون/مناظره در باب رژیمِ حقوقی دریای خزر
بي قانون/جوجه کباب ترش و فرزندت کجاست؟!‏
بیشتر
کد خبر: 85186 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۲۵ - 12:07
بی قانون/نقش واردات موز در کمپین فرزندت کجاست

بی قانون/نقش واردات موز در کمپین فرزندت کجاست

به نظر ما کمپین «فرزندت کجاست؟!» یکی از بهترین پویش‌های تاریخ ایران است. الان ما فهمیدیم که مدیران ارشد کشورمان در تربیت فرزندان‌شان به بدترین شکل ممکن عمل کرده‌اند

قانون-به نظر ما کمپین «فرزندت کجاست؟!» یکی از بهترین پویش‌های تاریخ ایران است. الان ما فهمیدیم که مدیران ارشد کشورمان در تربیت فرزندان‌شان به بدترین شکل ممکن عمل کرده‌اند. یعنی یک وزیر می‌آید و می‌گوید چهار-پنج فرزند و سه-چهار تا عروس و داماد دارد و همگی در حال ادامه تحصیلند. شما حساب کنید این همه آدم باید نان‌خور این وزیر زحمت‌کش باشند و با این تفاسیر واقعا وزرای ما حق دارند که اعصاب کار کردن نداشته باشند. حالا با توجه به اینکه این کمپین یکی از مشکلات کشور ما را شناسایی کرد، می‌خواهیم چند پویش دیگر را پیشنهاد دهیم تا همه معضلات کشور را ریشه کن کنیم:

الف) کمپین «بقیه بستگانت کجان؟!»: متاسفانه مدیران ارشد انقدر درگیر کار و گرفتاری شده‌اند که وقت نمی‌کنند حالی از اقوام خود بپرسند. همین باعث شده که خیلی از بستگان وزرا از آن‌ها ناراحت شوند و بروند یک موز برای خودشان بردارند. البته بعضی وقت‌ها حجمِ ناراحتی آنقدر زیاد است که باید بروند سراغ واردات موز تا شاید مرهمی باشد بر دل خسته‌شان. به نظرم اگر ما این کمپین را راه بیندازیم، به سنت حسنه صله رحم خیلی کمک می‌کنیم. مثلا بیاییم بگوییم وزرای محترم و نمایندگان عزیز مجلس برادرت، خواهرت، دایی‌ات، خاله‌ات، عمویت و عمه‌ات کجاست؟! تا کی باید این افراد را چشم انتظار یک احوال‌پرسی خشک و خالی بگذارید؟

ب) کمپین «چشمات اذیتت نمی‌کنه؟!»: چند صباحی است وقتی مدیران ارشد در صدا و سیما سخنرانی می‌کنند یا با آن‌ها مصاحبه‌ای انجام می‌شود، با یک پدیده روبه‌رو می‌شویم. آن‌ها یک جوری آدم را نگاه می‌کنند و می‌گویند «حال اقتصاد خوب است» که باید بگوییم «چشمات اذیتت نمی‌کنه؟!» و وقتی جواب دادند «نه» باید بگوییم «ولی پدر ما رو در آورده!». البته با توجه به خنده‌های دلبرانه مسئولان، می‌توان اسم این کمپین را «خنده‌هاش! لعنتی! خنده‌هاش!» هم گذاشت.

ج) کمپین «جواب دوستت دارم مرسی نیست!»: یکی از خوبی‌های کشور ما این است که تمام مسئولان دولتي و مجلسي‌مان با انتخابات، برگزیده می‌شوند. آن‌ها در انتخابات یک جوری وعده‌های عاشقانه می‌دهند که آدم با صدای بلند داد می‌زند «فلانی دوستت داریم». معمولا بعد از انتخابات، به خاطر مشغله‌ای که برای مدیران عزیز ما ایجاد می‌شود، جواب دوستت دارم‌ها را با فقط با یک لایک به معنای مرسی می‌دهند. ایرانی جماعت هم دل‌نازک! سریع ناراحت می‌شود. این کمپین باعث می‌شود مسئولان ما غیر از لایک، برای‌مان ایموجی قلب و بوس و این چیزها هم بفرستند، تا دل‌مان نشکند.

د) کمپین «پیرم و پیرم و پیرم و می‌لرزم، به صد جوون می‌ارزم!»: متاسفانه مجلسی‌ها جدیدا رفتند سراغ «قانون منع به‌کار گیری بازنشستگان». این جماعت، صرفا از غرب پیروی می‌کنند و هدف‌شان بی‌احترامی به بزرگ‌ترهای جامعه است. در این کمپین ما می‌خواهیم ثابت کنیم که سن فقط یک عدد است و جامعه ما امروز بیشتر از هر چیزی به تجربه نیاز دارد. خصوصا الان که داریم شرایط سخت گذشته را تجربه می‌کنیم. در این اوضاع حضور مدیرانی که در آن دوران هم دستی بر آتش دارند یا حتی آتش را خودشان کشف کرده‌اند، خیلی هم مفید است.

ه‍) کمپین «فازت چیه؟!»: این پویش خیلی هدف خاصی ندارد و فقط می‌خواهد کنجکاوی ما را رفع کند. بعضا مدیران ارشد ما یک چیزی می‌گویند که آدم خیلی دوست دارد بداند، فاز مسئول مربوطه در این شرایط چیست. مثلا رییس دفتر ریاست جمهوری می‌گوید: «دولت عذرخواهی از مردم را بد نمی‌داند» و ما خوشحال می‌شویم بالاخره یک‌نفر در تاریخ کشورمان همچین حرفی را زده است، بعد بلافاصله ادامه می‌دهد «ولی عذرخواهی دلیل می‌خواهد!». شما باشید، غیر از اینکه عاشق دکتر واعظی می‌شوید، دوست ندارید بدانید فازش چیست؟

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.