انتخاب تاریخ:   /  /   
نیلوفر آبی نیشخط تلگرام قانون پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران خبرخوان فارسی
اقتصاد
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
واگذاری سهام بیمه عدالت به بازنشستگان
210واحد پلاسکو بیمه بودند
بدهی مالیاتی کسبه‌ پلاسکو بخشوده می‌شود
افشاگری بیمه‌مرکزی از لایی‌کشیدن خودروسازان
مالیات سیگار وارداتی در سال آینده 40 درصد خواهد شد
ابهام در سیاست های ترامپ، ارزش دلار را کاهش داد
سوددهی شرکت‌های دانش بنیان
بازار سنگ آهن، منتظر عيد شكوفه ها
چرا مردم مقابل صرافی‌ها صف بستند؟
افزایش قیمت کره اعلام شد
آخرین آمار از ذخایر ارزی ایران
تکلیف قانونی چک‌های در آتش سوخته
زنجانی يك مهره در يك ماشين بود
تاثیر رشد منابع بانک شهر در شهرداری مشهد
چتر جبهه مردمی برای نخبگان
تاثیر حادثه پلاسکو بر بازار معاملات سکه
دولت برای صندوق توسعه کیسه دوخت
انصراف کره‌جنوبی از مشارکت در مناقصات نفتی ایران
نرخ فروش اسکناس دلار ۳۷۱۱تومان
سردرگمی صادرات برق در مارپیچ قیمت گاز
مهلت 3 ماهه کارفرمایان پلاسکو برای پرداخت بیمه
پلاسکو چگونه فروریخت؟
بنزین و حامل‌های انرژی در سال ٩٦ گران نمی‌شود
نخستین گزارش طیب‌نیا از ۱۰۰ گزارش اقتصادی
حادثه پلاسكو نشان‌دهنده ضعف مديريت شهري است
بخشودگی مالیات کسبه پلاسکو تا سال 94
با اعدام زنجانی به اموال خارج از کشور او نمی‌رسیم
تیم ATR برای مذاکره نهایی فردا به تهران می آیند
احضار بیش از ۷۰ نفر در موضوع فیش‌های نجومی
آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان
اولتیماتوم دولت به صرافی‌ ها
کاهش ۷۰۰۰ تومانی قیمت سکه در بازار
اینفوگرافیک/ فرار از بیمه به چه قیمتی؟!
اعلام آمادگی برای‌بازسازی پلاسکو
چك‌ها زير آوار، زنده‌اند
سه شرط ورود سایت های مجازی به بازار مسکن
۳۸۰ هزار میلیارد وام بانکی کجا رفت؟
کاهش نرخ دلار و سکه در بازار
حاجی بابایی: برنامه ششم بار مالی ندارد
ارز فروشان از استانبول رفتند
انتقاد دانشجویان از زنگنه بابت گرانی گاز
تنخواه ۱۰۰ میلیاردی شورای شهر به آتش‌نشانی
عیدی امسال کارکنان دولت چقدر است؟
اینفوگرافیک/ ساختمان پلاسکو
بازار پوشاک، خاکسترنشین شد
آوار پلاسکو بر سر بازار
جزئیات نرخ سودبانکی جدید
مالک پلاسکو بنیاد مستضعفان است
آغازرسيدگي به حادثه پلاسكو توسط بيمه ايران
درپي حادثه پلاسكوساعتي دادوستدسكه‌متوقف شد
بیشتر
کد خبر: 18706 | تاریخ : ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - 16:34
چشمانی که بر اقدامات آخوندي بسته ماند

چشمانی که بر اقدامات آخوندي بسته ماند

مخالفان دولت با چه هدفی، وجود اشتباهات فردی منجر به حادثه ای مانند قطار تهران _ تبریز _ مشهد را به کل سیستم وزارت راه و شهرسازی و نا كارآمدي دولت نسبت می دهند

قانون- منصور كمالي
گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهور دکتر روحانی با مردم ، صرف نظر از اطمینان دولت به بازخورد مثبت مجموع عملکرد دولتمردان در سه و نیم سال اخیر، حاوی یک نقطه اساسی و در خور تامل است که اقدامات وزارت راه و شهرسازی، دست رئیس جمهور را برای ارائه گزارش  خدمات دولت فراتر از حد انتظار قرار داده و فارغ از ارزیابی رسمی عملکرد وزرا از سوی ستاد دولت، این ذهنیت را به افکار عمومی تزریق کرده است که آخوندی بی سر و صدا و دور از هیاهوی رسانه ها در مسیر توقعات مردم و نظام گام برداشته است.

با وجود همه انتقاداتی که از سوی مخالفان دولت به وقایع پسابرجام صورت گرفته و مشکلات ده ساله ای نظیر گور خوابی و حقوق های آنچنانی و ... را تنها به پیشانی دولت تدبیر کوبیده اند وزارت راه در سکوتی شیرین و بی توجه به تبلیغات  تنش طلبانه مخالفان داخلی و خارجی برجام، مسیر دفاع و تامین منافع مردم را در پیش گرفته و از مسیر برجام به تنظیم قرار دادهایی کم نظیر مانند خرید ۱۱۸ فروند هواپیما از ایر باس،  ۱۰۰ فروند از بوئینگ و ۲۰ فروند از ای تی آر و افتتاح پروژه ها و اجرا تعهدات بعضا غير كارشناسي دولت قبل اقدام کرده است که حتی منتقدان نیز نتوانسته اند تا کنون شبهه و سوالی برای غیر واقعی بودن آن طرح نمایند.

حال در چنین شرایطی، برخی از نمایندگان مجلس که  با در دست داشتن بیرق وکالت مردم، توقعات صنفی، حزبی و یا حتی شخصی خود را پیگیری می کنند یا آنکه واقعا دلسوز مردم و نظام هستند ، هنوز در راهروهای مجلس به دنبال جمع آوري  امضا از سایر نمایندگان برای استیضاح وزیر کم حاشیه اما فعال راه و شهرسازی هستند تا در ماههای پایانی خدمتگزاری دولت یازدهم، وزارت خانه عریض و طویل راه و شهر سازی را که حداقل ۱۴ شرکت بزرگ ملی و قريب ٣٠معاونت را در زیر مجموعه دارد، بلا صاحب گذاشته و عملا روند خدمت رسانی به مردم را با بحران مواجه سازند و از سوی دیگر هر انسان عاقل و منصفی نیز می داند که با رفتن وزیر فعلی، گره ای از مشکلات احتمالی و یا بهتر است بگوییم بهانه تراشی های  هدفمند در این حوزه باز نخواهد شد چرا که دیگر زمان برای وزیر بعدی کاملا تنگ و تمام شده است.

حال سوالی که مطرح می شود این است که این پيگيران استيضاح و مخالفان دولت  با چه هدفی، وجود اشتباهات فردی منجر به  حادثه ای مانند قطار تهران _ تبریز _ مشهد را به کل سیستم وزارت راه و شهرسازی و نا كارآمدي دولت  نسبت می دهند و در پی آنند تا در اندک زمانی باقی مانده به پایان کار دولت، بحران خود ساخته را به بدنه دولت ، اعتبار دولت تدبير و اميد و منافع مردم تحمیل کنند ؟

منتقدان،نمايندگان  محترم پيگير استيضاح  مجلس  ،  سايت ها  ، خبرگزاريها و شبكه هاي مجازي  دلواپس و رقيب دولت  ،مردم انتظار دارند  تا چشمانشان را بر اقدامات فنی، منطقی و خالصانه وزیر راه و شهرسازی در سال های اخیر نبندند   و ملاک قضاوت را مجموع اقدامات سیاه و سفید در یک حوزه قرار دهيد  تا آنکه عینک خود را برای دیدن دود سیاه و آتش کم سویی که در زمین و دریا و هوای پهنه گسترده ایران اسلامی هر از گاهی به فضا بر می خیزد تنظیم کنند که البته در جوامع انسانی ناگزیر خواهد بود.

عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.