انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
علم و فن آوری
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
مجوز فعالیت رسمی تماشاخونه صادر شد
تعامل موثر استارت‌آپ‌ها و روابط عمومی استراتژیک
هر آن‌چه که باید درباره رشته ادیولوژی بدانیم
فصل ارتباط داغ آسیاتک ادامه دارد
اپلیکیشن آسیاتک به‌روزرسانی شد
مدیریت مصرف اینترنت با بسته های جدید اینترنت آسیاتک
اثربخشی کارگروه افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک
آسیاتک در الکامپ 98 از تلفن‌های Toll-Free رونمایی کرد
تخفیف های میلیونی آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های IT متفاوت‌تر و پیچیده‌تر از تمام کسب و کارهاست
امکان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتل فراهم شد
آغاز کمپین "عیدانه سازمانی" برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور
آسیاتک موفق به دریافت گواهینامهISO 20000 شد
تحول در مدل همکاری مخابرات و شرکت های FCP نتیجه ایجاد تغییرات ساختاری در کارنامه ۱ سال گذشته مخابرات ایران
کمپین زمستانه آسیاتک، "هیجان یک انتخاب"
هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با 3+17جایزه جذاب آسیاتکی
تمام فعالیت‌های تلگرامی مجرمانه نیست
سفر انسان به مریخ هیچ نفعی برای جامعه علمی دنیا ندارد
مادر تلسکوپ هابل درگذشت
عصبانيت كاربرها از اينستاگرام
سیستم جدیدی برای مقابله با دانشمندان مجرم
بشر تلاش ۵۰ میلیون ساله طبیعت برای بقا را بی اثر کرد
مرغ، ساختار بیوسفر زمین را بهم ریخته است!
تجربه نزدیک به مرگ خيال یا واقعیت
چرا بعد از گریه کردن احساس خوبی پیدا می‌کنیم
ارسال خاکستر افراد فوت شده به فضا
استفاده از اولتراسونیک برای تشخیص اثر انگشت در گلکسی اس10
سودآوری 40 میلیون دلاری تسلا برای استرالیا
ابداع یک ربات خزنده‌ با توانایی "اسکیت" روی یخ
هوش مصنوعی در برابر حقوق بشر!
مشاهده پدیده همنشینی ماه و کیوان
وقتی ربات‌ها بچه به دنیا می‌آورند!
اسلحه لیزری که هدف را درکسری ازثانیه نابودمیکند
پایش ماهواره ای «کشند سرخ» در خلیج فارس
نخستین قایق الکتریکی تندرو دنیا ساخته شد
تلاش آمريکا براي خفه کردن «هوآوي»
سیاره‌ای با اتمسفری مملو از هلیوم کشف شد
تشکیل کارگروه برای نظارت بر توسعه دولت الکترونیک
گوشی‌های آزادشده به چه کسی می‌رسد؟
جزئیات برگزاری هفته دیجیتال در ایران
مات کننده رنگ نانویی تولید شد
کشف نورون‌های مسؤول تشخیص خطاهای انسانی
مرکزی که با حکم رهبر تاسیس شد
محققان کشور خودروهای معمولی را برقی می کنند
ستاره دنباله دارسبز رنگ ودرخشان ازکنارزمین میگذرد
کاغذ حساس به گرما ابداع شد
مدیر ارشد «هوآوی» بازداشت شد
پردازنده هوش مصنوعی قدرت گوشیها راسه برابرمیکند
ایجاد زیست‌بوم نوآوری در حوزه آب و انرژی ضروری است
سیستم عامل جایگزین اندروید با آیفون سازگار است
بیشتر
کد خبر: 25771 | تاریخ : ۱۳۹۵/۱۲/۴ - 16:52
 6شاهین؛ سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران
برترین‌های صنعت تبلیغات ایران معرفی شدند

6شاهین؛ سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران

دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» در چهار بخش یاد شده در روزهای 24 و25 بهمن ماه1395در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

قانون- دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» در چهار بخش یاد شده در روزهای 24 و25 بهمن ماه1395در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آژانس تبلیغاتی بادکوبه، این جشنواره که با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از جشنواره‌های بین‌المللی معتبر و معروف جهان، قدم در راه نوآوری و خلاقیت گذاشته، با داوری فعالیت‌های تبلیغاتی کشور سعی در اعتلای کیفیت این فضا دارد .
بر اساس این گزاش، در دومین سال فعالیت این رویداد،  آژانس تبلیغاتی بادکوبه، 6 جایزه در بخش‌های مختلف را کسب کرد، که 3 شاهین طلایی، یک شاهین نقره‌ای و دو شاهین برنزی حاصل این حضور و رقابت بود.

بر پایه این اطلاع، در بخش مسابقه «آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی»، آگهی تلویزیونی «رخداد» (سفارش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) و ایده‌پردازی و تولید بادکوبه)، آگهی تلویزیونی «فامیلا» و آگهی رادیویی لنت پارس (به نام «بی‌صدا») برندگان شاهین طلایی شدند.

در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم، آگهی بانک‌ملت به شاهین نقره‌ای رسید و دو شاهین برنزی اعطا شده به این آژانس نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی "جادو با سیف" برند سیف، این آژانس بودند.

در این حوزه،بابک بادکوبه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها و عیار سنجی فعالیت های حوزه تبلیغات گفت: این آژانس تبلیغاتی به صنعت تبلیغات نگاهی فراتر از حد معمول دارد و معتقدیم کار باید به‌صورت گروهی انجام شود.

او ادامه داد: برای موفقیت نیازمند پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند و نگاهی را درک کنند که افق‌های جهانی را ببیند.

وی تاکید کرد: با این دیدگاه، موفقیت‌‌ حاصله این شرکت، متعلق به تمام خانواده بزرگ بادکوبه و برای صنعت تبلیغات در ایران است؛چرا که ما  به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بین‌المللی خواهیم بود.

 

عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.