انتخاب تاریخ:   /  /   
تلگرام قانون آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران خبرخوان فارسی
اقتصاد
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
اراده دولت برای تقویت حقوق بازنشستگان
واردات ۱.۷ میلیارد دلار خودرو به کشور
یک بام و دو هوای دولت در نرخ ارز
ارز آوری با صادرات نامريي
جهت گیری کلی بودجه تغییر نکرد
میزان مصرف ۱۱ ماهه بنزین و گازوئیل کشور
سالانه 10 میلیارد دلار یارانه انرژی خانه ها می شود
تعیین تکلیف «یارانه‌ها»‌ی سال ۹۷
لکه نفتی «سانچی» به جنوب ژاپن رسید
وام ازدواج ۱۵ میلیون تومان شد
رویکرد بانک مرکزی برای ساماندهی موسسات مالی
استاندارد: بنزین پایتخت یورو ۴ نیست
ممنوعیت افزایش حقوق مقامات در سال ۹۷
مشمولان نهایی سهام عدالت مشخص شدند
حقوق و عیدی بازنشستگان کشوری پرداخت شد
اولین ارز دیجیتال کشور پیاده سازی می شود
آرامش به بازار ارز بازگشت
تجمع سپرده گذاران موسسات مالي در مقابل مجلس
تفرعن آقاي وزير!
تعادل به بازار نفت برمی‌گردد
تکاپو برای بستن سپرده ۱۵ درصد در بانک‌ها
بدهی دولت به بانک مرکزی ۶۳ هزار میلیاردی شد
هجدهمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ آغاز شد
وزیر راه در ۵ محور استیضاح می‌شود
سال آینده ۵۵ میلیون ایرانی یارانه دریافت می‌کنند
اطلاعیه هواپیمایی آسمان، ۵۵ ساعت پس از سقوط هواپیما!
تورم بهمن ماه اعلام شد
جعبه سیاه امروز از هواپیما خارج می‌شود
هواپیمای ۲۵ ساله آسمان مدرن بود
بازارگرمی بانکها برای دریافت سپرده بیشتر از مشتریان
ارزش ریال ایران ۲۰ درصد افت کرده است
آخوندی: تصاویر ماهواره‌ای هنوز دریافت نشده
وزرای راه و تعاون استعفا دهند تا استیضاح نشوند
چگونگی تیرخلاص بانک مرکزی به بخش تولید
در حال پیگیری اختلاس در وزارت نفت هستیم
از کنار این حادثه نمی‌گذریم
افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی
اعمال محدودیت مصرف آب در سال آینده
استقبال خریداران سکه از شرایط جدید
قیمت میوه در روزهای پایانی سال
دلار بازهم ارزان شد +جدول
روز گذشته چند سکه پیش فروش شد؟
علت سقوط هواپیما در ابهام کامل است
پیدا شدن لاشه هواپیمای سانحه‌دیده تکذیب شد
خاوری قبل از فرار بازجویی شده بود
سفر هیئت فرانسوی برای بررسی سقوط ATR
اثری از هواپیمای سقوط کرده در پنج نقطه پیش بینی شده نیست
آشنایی با مفاهیم و اصول واردات کالا و ترخیص کالا
جزئیات جدید از سیستم ELT هواپیمای آسمان
پرواز پهپادها برای یافتن لاشه هواپیمای سانحه‌دیده
بیشتر
کد خبر: 70186 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - 09:16
منتظر فاجعه در مورد آسانسورهای تهران هستیم
عضو هیئت مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی:

منتظر فاجعه در مورد آسانسورهای تهران هستیم

عضو هیئت مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی گفت: در ابتدا انتظار داشتیم که این افزایش قیمت ارز حباب و به صورت موقتی باشد اما با پایداری قیمت دلار در مدار ۴ هزار ۶۰۰ تومان مجبور به افزایش قیمت شدیم.

قانون- عضو هیئت مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی گفت: در ابتدا انتظار داشتیم که این افزایش قیمت ارز حباب و به صورت موقتی باشد اما با پایداری قیمت دلار در مدار ۴ هزار ۶۰۰ تومان مجبور به افزایش قیمت شدیم.

به کزترش قانون به نقل از ایلنا، محمدرضا ظهره‌وندی عضو هیئت رئیسه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران در خصوص افزایش ناگهانی قیمت آسانسور، پله برقی و قطعات یدکی آن گفت: این افزایش قیمت طبیعی است زیرا این وسایل عمدتا وارداتی هستند و وقتی دلار افزایش پیدا کند ما هم مجبور به افزایش قیمت هستیم.

وی ادامه داد: در ابتدا انتظار داشتیم که این افزایش قیمت ارز حباب و به صورت موقتی باشد اما با پایداری قیمت دلار در مدار 4 هزار 600 تومان مجبور به افزایش قیمت شدیم. در آسانسور 65درصد قطعات وارداتی است و در پله برقی تمام اجزاء آن. به طور مثال در یک ماه اخیر که نوسان بازار ارز شروع شد ریل آسانسور از 470 هزار تومان به 630 هزار تومان رسید و یا موتور کشنده در برند‌های مختلف  30 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی ادامه داد: در سندیکا کمیسیون حل اختلاف وجود دارد و از اول امسال تاکنون به 400 مورد رسیدگی کرده است اما در پرونده‌های اخیر بیشتر اختلاف بر سر قیمت‌ها بوده به طوری‌که شرکت نصاب آسانسور با فاکتور و سند بیان می‌کند که قیمت‌ها به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و کارفرما بایستی مبلغی بیش از عدد مندرج در قرارداد پرداخت کند.

وی در خصوص وضعیت امنیتی آسانسورهای شهر تهران گفت: پس از سقوط آسانسور دانشگاه امیرکبیر، جامعه نسبت به ایمنی آسانسور حساس شد و همان موقع ما از طریق رسانه‌ها اعلام کردیم که سندیکا حاضر است به صورت رایگان آسانسورهای شهر تهران را بازدید کند اما در این 6 ماه کمتر از 10 واحد دولتی و خصوصی به ما مراجعه کردند.

ظهره‌وندی افزود: اکنون گواهی استاندارد که برای آسانسور ساختمان‌های جدید صادر می‌شود یک سال اعتبار دارد و در مورد پله برقی هنوز هیچ استانداردی تعریف نشده اما با شرایطی که امروز آسانسورهای شهر تهران در بخش ترمز، قفل و سیم دارند 80 درصد آنها به خصوص در ساختمان‌های دولتی از ایمنی لازم برخوردار نیستند و هر لحظه امکان بروز فاجعه وجود دارد.

عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.