انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران خبرخوان فارسی
اقتصاد
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
سرفه‌های تلخ معدنچیان قدیمی
تجارت ایران و آمریکا افزایش یافت
بورس بعد از ۲۰ روز قرمز شد
نامه باغداران به روحانی و لاریجانی
بانک مرکزی آمریکا خواستار حفظ استقلال شد
رشد شاخص بورس متوقف شد
مبارزه با قاچاق تعامل و همكاري ملي را مي طلبد
توتال در آستانه خروج از فاز ۱۱ پارس جنوبی
احضار مدیرعامل هواپیمایی آسمان به مجلس
تشنج مسکن با داروی مشاوران املاک!
بی‌عدالتی درافزایش تعرفه برق
شیر خام گران شد
دستور وزیر برای رفع مشکل بازنشستگی کامیونداران
سؤال از «زنگنه» درباره «توتال»
۴ دلیل گرانی مسکن از زبان رئیس اتحادیه املاک
تورم تولیدکننده فصل زمستان ۱۷.۳ درصد شد
تخلف مالی ۱,۱۵۴ میلیارد تومانی وزارت نفت
نرخ بلیت پروازهای داخلی اوج گرفت
تولیدکنندگان بانک‌ها را دور می‌زنند
آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی
هم‌پوشانی بیمه‌ها به مصلحت کشور نیست
تداوم گرانی مسکن به رکود جدید در بازار منجر می شود
قیمت مرغ هفته‌ای دوبار تغییر می‌کند
ماشین‌های میلیاردی برای وزرای میلیاردی بسازند
تحمل دلار ۴۲۰۰ تومانی تمام شد
آیا سهم ایران از تولید طلای سیاه کم می‌شود؟
این بار «خوشاب»، «سرخس» و «نیشابور»!
نوبخت کسری بودجه 8 میلیارد دلاری ایران را رد کرد
لغو مالیات 4درصدی واردات قطعی برای تولید داخل
گره کور صنعت نساجی
اجرای طرح برندینگ سوخت با نازل‌های ناقص
چهارراه استانبول رونق می‌گیرد؟
با گرانفروشی لبنیات باید برخورد شود
پول‌های سیال روانه بازار سکه شدند
دلایل افزایش قیمت سکه در ماه رمضان چیست؟
ساخت بزرگترین آزادراه کشور از نطنز تا بندرعباس
۲پیشنهاد ضد فساد به نظام مهندسی ساختمان
افزایش نرخ دلار/ کاهش ۲۰۸ ریالی قیمت یورو
نگاه سیاسی به اقتصاد، باعث افزایش بهای ارز شد
در مناطق آزاد چقدر قاچاق می‎‏شود؟
۵۰ درصد درآمد کامیونداران در جیب واسطه‌ها
کاهش قیمت نفت
مجبوریم کنار مسکن مهر چادر بزنیم!
آیا روسیه رفیق نیمه راه می‌شود؟
کرایه کامیون افزایش یافت
بازگشت صرافی‌ها به معاملات ارزی
واکنش سازمان حمایت به گرانی لبنیات
قطعی آب نداریم، افت فشار چرا!
احتمال افزایش تولید نفت اوپک قوت گرفت
تثبیت قیمت شیرخام با نرخ ۱۳۰۰ تومان
بیشتر
کد خبر: 70312 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - 08:59
برف دیگری در راه است

برف دیگری در راه است

ابلاغ کردیم تا در صورت وقوع شرایط اضطراری مناطق راه‌‌آهن ستاد بحران تشکیل دهند و ایستگاه‌های تشکیلاتی به صورت آماده باش قرار بگیرند تا شرایط را مدیریت کنند.

قانون- مدیرکل دفتر ایمنی و نظارت بر شبکه شرکت راه‌آهن با اشاره به آماده باش قطارهای نجات و نیرو‌های عملیاتی گفت: ابلاغ کردیم تا در صورت وقوع شرایط اضطراری مناطق راه‌‌آهن ستاد بحران تشکیل دهند و ایستگاه‌های تشکیلاتی به صورت آماده باش قرار بگیرند تا شرایط را مدیریت کنند.

یه گزارش قانون به نقل از خبرآنلاین،  خسرو رشیدی با اشاره به تمهیدات شرکت راه‌آهن در قبال اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی همراه با برف و کولاک از امروز دو شنبه ۲۳ بهمن ماه اظهار داشت: تمهیدات در راستای دستور العمل‌های فصل سرما است و همچنین با ابلاغ اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌ها به ادارات کل مناطق از آنها خواستیم تا تمهیدات لازم را بر اساس دستور العمل‌ها و با توجه به شرایط استان‌ها در نظر بگیرند.
 
وی افزود: یکی از تمهیدات مربوط به آمادگی قطارهای نجات در زمان بارش برف و کولاک است که باید پرسنل آن با توجه به شرایط اضطراری در شیفت خود مستقر و از آمادگی لازم برخوردار باشند.
 
مدیرکل دفتر ایمنی و نظارت بر شبکه شرکت راه‌آهن به ماشین‌الات دیزل سنگین و ماشین‌ برف روب اشاره کرد و گفت: از این ماشین‌الات برای بازگشایی مسیر استفاده می‌شود.
 
رشیدی در ادامه به تمیز نگاه داشتن سوزن‌ها اشاره کرد و گفت: از روش‌های مختلفی برای پاکسازی و تمیزنگاه داشتن سوزن‌ها استفاده می‌شود. تا شاهد عملکرد صحیح قطارها باشیم.
 
وی یادآور شد: به علاوه در مواقع اضطراری،‌ پیش از حرکت قطار اصلی و برای بازدید از خطوط یک دستگاه درزین جهت بازبینی خط اعزام می‌شود. همچنین در مقاطعی که سوابق ریزش وجود دارد نیز نگهبان در نظر گرفته می‌شود تا تمام شرایط تحت کنترل قرار گیرد.
 
مدیرکل دفتر ایمنی و نظارت بر شبکه شرکت راه‌آهن با اشاره به اهمیت نگهداری ایستگاه‌های قطار در شرایط اضطراری گفت: از این رو برف روبی سکوها و تجهیز نمازخانه‌ها جهت تامین رضایت مسافرانی ‌که در ایستگاه ها انتظار می کشند در اولویت قرار دارد تا بر اثر سرما و برف مشکلی به وجود نیاید.
 
رشیدی با اشاره به رابطه کاهش دید افقی و کاهش سرعت قطار و تاخیر قطارها در زمان افزایش شدت بارش برف و کولاک گفت: دو راهکار پیش‌رو برای مدیریت موقعیت‌های این چنین وجود دارد راهکار اول حاکی از حذف برنامه‌ حرکت قطارها به صورت یکی درمیان یا بیشتر است و راهکار دوم؛ بهره‌گیری از همکاری مردم به منظور مدیریت حرکت قطارها، اما با در نظر گرفتن تاخیر است که در هنگام بارندگی شدید برف و باران احتمال مواجهه با راهکار دوم وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه «راه آهن تنها مدی است که در شرایط بحرانی نیز قابلیت تردد دارد» گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما در ۲۴ ساعت بحرانی ۷ و ۸ بهمن‌ماه باعث شد که تردد‌ها برقرار باشد و در همان زمان حدود ۱۵۰ هزار مسافر را جابجا شد.
 
مدیرکل دفتر ایمنی و نظارت بر شبکه شرکت راه‌آهن خاطرنشان کرد: طی ۴ روز اخیر اطلاعیه‌هایی از سازمان هواشناسی دریافت و بر همین اساس تمهیدات اندیشیده شد تا مناطق راه‌‌آهن ستاد بحران تشکیل دهند و ایستگاه‌های تشکیلاتی به صورت آماده باش قرار بگیرند تا شرایط را مدیریت کنند.
عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.