انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
جامعه
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
دستور وزیر بهداشت برای درمان مصدومان حمله اهواز
مشارکت‌های مردمی یا اجباریِ خانواده‌های کارگری به مدارس
ساعت ها را یک ساعت به عقب بکشید
بهبودیافتگان طلوع بی‌نشان‌ها از «معجزه تاسوعا» گفتند
پیشنهاد نمایندگان برای تعطیلی روز زن به جای تعطیلی هشتم ربیع‌الاول
شناور شدن ساعات کاری کارمندان در دو هفته اول مهرماه
ساعت حرکت قطارها و اتوبوس‌ها تغییر نمی‌کند
علت اصلی خالی بودن کلاس‎های اول مهر از معلم
طرح "خانه خبرنگار" در قالب لایحه تهران 1400
توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت
علت خروج دانشجویان خارجی از ایران
بررسی تاثیر ۲۰ درصدی معدل درکنکوردرمجلس
نوسازی بافت های فرسوده دغدغه اصلی دولت
تکذیب تاخیر در شروع سال تحصیلی در کرمانشاه
تغییر ساعت تاثیری در زمان پروازها ندارد
دستمزد کارگران در شرایط کنونی باید شناور شود
مغفول ماندن گردشگری ورزشی علیرغم تمامی ظرفیت ها
بارش‌ باران و مه گرفتگی در محورهای شمالی
حادثه خونین رانندگی در البرز
ساعت رسمی کشور فرداشب تغییر می‌کند
کمبود۸۰ هزار معلم برای مهرماه امسال
جزئیات طرح نظام ارجاع داخلی برای بیماری‌های مزمن سالمندان
تنهایی و افسردگی بحران جوانان غربی
بازگشت امتیاز سختی کار به احکام حقوقی
مواد امتحانی کنکور دکتری ۹۸ اعلام شد
افزایش تورم و لزوم بازنگری در حقوق بخش آسیب‌پذیر
دستگیری خرده فروشان مواد مخدر اطراف مدارس
شئون عزاداری رعایت نشود، مجوز هیئت باطل می‌شود
امداد رسانی به ۲۶۸ مصدوم در ایام محرم
سیل و رعد و برق در ۹ استان کشور
نباید نظاره‌گره احتکار شیرخشک‌ها باشیم
راننده تریلر مقصر تصادف اتوبوس با تانکر سوخت شناخته شد
مهلت ۲ماهه به بازنشستگان برای تحویل پست دولتی
یادگار«امیرکبیر» و «مصطفی دیوانه» در بازار تهران
انجام آزمایش DNA خانواده متوفیان تصادف اتوبوس
آغازساخت خوابگاه ۵۰۰ ظرفیتی دردانشگاه علوم پزشکی
روند مثبت مذاکرات میان بنیاد تعاون سپاه و شهرداری
دبستان‌ها از 31 شهریور دایر است
ردپای مافیای کنکور در کاهش تاثیر قطعی معدل
روند بارشی کشور در دهه اول مهر
حضور صدرصدی پلیس در محلات
اهدای پلاسما؛ نذری برای نجات جان بیماران
اینستاگرام فیلتر می شود؟
ممنوعیت استفاده از اسامی نامفهوم در منوی کافی شاپ ها
قنبری : موضوع بازنشستگی شهردار تهران را با انگیزه‌های سیاسی مطرح می‌کنند
سرویس مدارس استثنایی رایگان ماند
چالش های حوزه سلامت در شرایط تحریم
۱۱ توصیه برای پیشگیری از سرطان
بارش باران در محورهای شمالی کشور
ارسال پیامک اطلاعات لحظه‌ای اردو‌ها به والدین
بیشتر
کد خبر: 84005 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۸ - 22:50
واگن های وارداتی عمدتا دست دوم هستند

واگن های وارداتی عمدتا دست دوم هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس، از واردات واگن های دست دوم انتقاد کرد و گفت: دولت باید با ایجاد فضای رقابتی شرکت های تولید کننده واگن را تشویق به تولید بهتر کند.

قانون-عضو کمیسیون عمران مجلس، از واردات واگن های دست دوم انتقاد کرد و گفت: دولت باید با ایجاد فضای رقابتی شرکت های تولید کننده واگن را تشویق به تولید بهتر کند.
 

به گزارش قانون به نقل از خانه ملت،مجید کیان پور  با اشاره به فعالیت بیش از 17 شرکت واگن سازی در داخل کشور، گفت: با وجود شرکت های واگن سازی شاهد واردات واگن به کشور هستیم که این ناشی از ضعف عملکرد دستگاه های مسئول است.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد باید نسبت به  تردد واگن های فرسوده در شبکه ریلی ورود داشته باشد، افزود: واردات واگن هایی دست دو علاوه بر فرسودگی از تجهیزات روز دنیا نیز بی بهره هستند.

دولت باید مانع از تردد واگن های فرسوده با هدف افزایش ایمنی مسافران شود

کیان پور با تاکید بر اینکه دولت باید مانع از تردد واگن های فرسوده با هدف افزایش ایمنی مسافران شود، تصریح کرد: سازمان استاندارد، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و گمرک باید مانع از واردات واگن های دست دوم شوند زیرا اگر نیازی به واردات است باید واگن های پیشرفته همسو با علم روز وارد شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی واگن های دست دوم خارجی در شرکت های واگن سازی در حال انجام است، گفت: شاید این اقدام به لحاظ اقتصادی به صرفه تر باشد اما از نظر ایمنی مشکلات عدیده ای را برای ناوگان ایجاد خواهد کرد.

دولت باید نسبت به ممانعت از تردد واگن های بیش از 25 سال در شبکه ریلی اقدام کند

وی با تاکید بر اینکه دولت باید نسبت به ممانعت از تردد واگن های بیش از 25 سال در شبکه ریلی اقدام کند، افزود: منابع مورد نیاز برای نوسازی ناوگان ریلی در بودجه سال 97 و همچنین برنامه ششم توسعه دیده شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ارایه مجوزهای لازم برای برداشت از صندوق توسعه ملی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی داده شده است، تصریح کرد: دولت باید با تزریق منابع به واحدهای تولیدی داخلی تولید واگن را در کشور افزایش دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حال حاضر وضعیت واردات واگن همانند توپولوف های 154 بوده از این رو باید از گردونه تردد در مسیر کنار زده شوند.

وی با بیان اینکه استراتژی وزارت راه و شهرسازی بر این است که واگن های با سن بالا از چرخه استفاده خارج شوند، گفت: دولت نباید اجازه واردات واگن دست دوم بدهد زیرا با این مجوز واحدهای تولیدی به تعطیلی و ورشکستگی نزدیک خواهند شد.

ایجاد فضای رقابتی میان شرکت های تولید واگن داخلی لازم است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه 17 شرکت تولید کننده واگن داخلی باید با پیگیری سیاست های رقابتی سالم در مسیر تولید بیشتر حرکت کنند، افزود: پیگیری سیاست های افزایش تولید در شرکت های داخلی علاوه بر کاهش آمار بیکاری بهبود وضعیت اقتصادی را نیز منجر خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: انتقال تکنولوژی در حوزه تولید واگن یکی از ملزوماتی است که باید در واردات مدنظر مسئولان قرار بگیرد زیرا به این ترتیب شبکه ریلی با تولیدات داخلی نوسازی می شود./

عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.