انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
جامعه
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
سونامی تحصیل‌کردگان بی سواد
تلاش براي «فلج نشدن» زندگي
آیناز کودک ربوده شده یا گم شده؟
خطر دخالت دیگران بر روابط
متهمِ طلبکار
اثر مستقیم فرار مالیاتی پزشکان بر بیکاری
دوره گشت ارشاد به سر آمده است
سپندارمذگان روز زن، زمین و مادر
رویکردهای نوین در توسعه پایدار شهری
از قاچاق تا ورود دام‌های مشكوك!
سرگرمی و کسب درآمد به قیمت آزار حیوانات
ازدواج با چه زناني معافيت سربازي در پي دارد؟!
حمایت خانواده از بیمار مبتلا به سرطان
جلسه هاشمی باحناچي درباره اعتبار خطوط ۶ و ۷ مترو
حکایت مصايب رسانه
دستفروشی؛ چالشي پايدار!
گامی دیگر برای مشارکت فرهنگیان
پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
رسيدگي به جريمه‌هاي رانندگي در مراسم 22 بهمن
جزئیات لایحه نرخ کرایه تاکسی سال ۹۸
برج ميلاد و تهدید جانی حدود ۲۲۳۶ نفر
شکایت شهروندان از پزشکان، هر روز بیشتر از دیروز
رکود-تورمی و زنان سرپرست خانوار
عوارض شبهه‌ناك
لزوم عادت دادن بچه ها به رفتار خوب
باروتي در انتظار جرقه
۲۱۳ هزار نفر مقرری بیکاری می‌گیرند!
فیلترینگ، راه‌حلی است که جواب نمی دهد
تخم افکار خود را در کدام زمین می‌افشانید؟
اعتراض به پیمان‌کاری
واکاوی رابطه تلقین‌گرایی و مصرف گرایی
سفیدنمایی ازدواج‌های کدر!
بايد پزشكان را ملزم به نصب كارتخوان كنيم
مدیریت های «دلال پرور»
مردان، قربانیان خاموش تبعيض
ماموریت در درایت ، مدیریت در ظرافت
دوگانه بودن يا نبودن «سگ» !
عذرخواهی، یک توانمندی در زندگی
تبعیض مثبت به نفع زنان
تولید پریشانی با بیمه شخص ثالث
منتهی‌الیه سمت چپ
بسته حمایتی یا حقارتی؟!
حال «ناخوش» هواي شهر
باید هر روز برای مان روز هوای پاک باشد
برتري دادن قانون جامع به کنوانسیون حقوق معلولان
آغاز خصو صی سازی آموزش!
مخدر گل را ساده نگیریم
آقای روحانی، دوباره منشورحقوق شهروندی تان را بخوانید
اینترنت فرصت یا تهدید؟
ما فقط آرامش می خواهیم
بیشتر
کد خبر: 90967 | تاریخ : ۱۳۹۷/۸/۲۹ - 14:37
سه مقصر اصلی تصادف خودروی مرحوم نوربخش

سه مقصر اصلی تصادف خودروی مرحوم نوربخش

رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص حادثه تصادف رانندگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و علت تصادف آن سخن گفت.

قانون- رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص حادثه تصادف رانندگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و علت تصادف آن سخن گفت.

به گزارش قانون به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهارمین همایش ملی ایمنی ترافیک در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اخیر تصادف مسئولان، اظهار داشت: در حادثه فوق بعد از بررسی‌های کارشناسی راننده خودرو لندکروز، راننده تریلی و جاده هر سه مقصر شناخته شده و سهم و تقصیر برایشان در نظر گرفته شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسش دوباره خبرنگاران درخصوص اینکه آیا سرنشینان خودرو لندکروز کمربند ا یمنی بسته بودند، تصریح کرد: این موضوع هنوز احصاء نشده و در حال بررسی آن هستیم.

وی اعلام کرد: این حادثه رانندگی در یکی از نقاط حادثه‌خیز استان گلستان به وقوع پیوسته است؛ صد نقطه حادثه‌خیز در استان گلستان داریم که 80 نقطه در جاده‌های برون شهری و مابقی در راه‌های داخلی است.

این مقام ارشد راهور ناجا به وجود 5400 نقطه حادثه‌خیز در کشور اشاره و اعلام کرد: 2300 نقطه حادثه‌خیز در برون شهر و 2000 نقطه در درون شهر است؛ مسئولان راهداری و وزارت راه، عدم تخصیص اعتبار را علت اصلی عدم رفع نقاط حادثه‌خیز عنوان کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که 90 درصد سرنشینان خودروها کمربند ایمنی می‌بندند، گفت: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها نیز الزامی است.

سردار مهری به آمار تصادفات از سال 84 تا پایان 96 پرداخت و گفت: میزان جانباختگان حوادث رانندگی از 27 هزار و 700 نفر به 16 هزار و 200 نفر کاهش پیدا کرده است.

این مقام ارشد راهور ناجا درخصوص چگونگی رانندگی رانندگان مسئولان گفت: در اجرای قوانین و مقررات هیچ فرقی بین افراد نیست و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین تجهیزات هر خودرویی مرتکب تخلف شود آن تخلف ثبت و اعمال قانون شده و در سابقه گواهینامه فرد درج خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا نقش فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی را یک اقدام مناسب در کاهش حوادث عنوان کرد.

عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.