انتخاب تاریخ:   /  /   
<stylestyle ویژه‌نامه بی‌قانون منتشر شد آسیاتک قانون بچه‌ها نیشخط پایگاه جامع اطلاع رسانی صنعت فولاد ایران
علم و فن آوری
آخرین خبرها پربیننده‌ترین خبرها
اثربخشی کارگروه افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک
آسیاتک در الکامپ 98 از تلفن‌های Toll-Free رونمایی کرد
تخفیف های میلیونی آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های IT متفاوت‌تر و پیچیده‌تر از تمام کسب و کارهاست
امکان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتل فراهم شد
آغاز کمپین "عیدانه سازمانی" برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور
آسیاتک موفق به دریافت گواهینامهISO 20000 شد
تحول در مدل همکاری مخابرات و شرکت های FCP نتیجه ایجاد تغییرات ساختاری در کارنامه ۱ سال گذشته مخابرات ایران
کمپین زمستانه آسیاتک، "هیجان یک انتخاب"
هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با 3+17جایزه جذاب آسیاتکی
تمام فعالیت‌های تلگرامی مجرمانه نیست
سفر انسان به مریخ هیچ نفعی برای جامعه علمی دنیا ندارد
مادر تلسکوپ هابل درگذشت
عصبانيت كاربرها از اينستاگرام
سیستم جدیدی برای مقابله با دانشمندان مجرم
بشر تلاش ۵۰ میلیون ساله طبیعت برای بقا را بی اثر کرد
مرغ، ساختار بیوسفر زمین را بهم ریخته است!
تجربه نزدیک به مرگ خيال یا واقعیت
چرا بعد از گریه کردن احساس خوبی پیدا می‌کنیم
ارسال خاکستر افراد فوت شده به فضا
استفاده از اولتراسونیک برای تشخیص اثر انگشت در گلکسی اس10
سودآوری 40 میلیون دلاری تسلا برای استرالیا
ابداع یک ربات خزنده‌ با توانایی "اسکیت" روی یخ
هوش مصنوعی در برابر حقوق بشر!
مشاهده پدیده همنشینی ماه و کیوان
وقتی ربات‌ها بچه به دنیا می‌آورند!
اسلحه لیزری که هدف را درکسری ازثانیه نابودمیکند
پایش ماهواره ای «کشند سرخ» در خلیج فارس
نخستین قایق الکتریکی تندرو دنیا ساخته شد
تلاش آمريکا براي خفه کردن «هوآوي»
سیاره‌ای با اتمسفری مملو از هلیوم کشف شد
تشکیل کارگروه برای نظارت بر توسعه دولت الکترونیک
گوشی‌های آزادشده به چه کسی می‌رسد؟
جزئیات برگزاری هفته دیجیتال در ایران
مات کننده رنگ نانویی تولید شد
کشف نورون‌های مسؤول تشخیص خطاهای انسانی
مرکزی که با حکم رهبر تاسیس شد
محققان کشور خودروهای معمولی را برقی می کنند
ستاره دنباله دارسبز رنگ ودرخشان ازکنارزمین میگذرد
کاغذ حساس به گرما ابداع شد
مدیر ارشد «هوآوی» بازداشت شد
پردازنده هوش مصنوعی قدرت گوشیها راسه برابرمیکند
ایجاد زیست‌بوم نوآوری در حوزه آب و انرژی ضروری است
سیستم عامل جایگزین اندروید با آیفون سازگار است
ایمیل مقامات حزب جمهوری خواه آمریکا هک شد
سامسونگ جدید با باتری گرافنی عرضه می شود
یک رویداد ترسناک فضایی رصد شد
دستکاری نتایج جستجو توسط گوگل ثابت شد
کشت ۱۵۰ هکتار گیاه مقاوم به شوری در اراضی کشور
استرالیا از پیام های کاربران جاسوسی می کند
بیشتر
کد خبر: 92593 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۶ - 14:15
آسیاتک موفق به دریافت گواهینامهISO 20000   شد
برای اولین بار در بین تمام اپراتورهای کشور

آسیاتک موفق به دریافت گواهینامهISO 20000 شد

آسیاتک اولین اپراتور ارتباطات و مخابرات است که پس از پیاده سازی ITIL در یک پروژه دوساله موفق به اخذ گواهینامه ISO 20000 شد.

قانون- به گزارش قانون به نقل از روابط عمومی آسیاتک محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک ضمن اعلام این خبر افزود: این شرکت به جهت حفظ و ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت خدمات، از سال 1396 اقدام به اجرای پروژه پیاده سازی ITIL کرد.

وی ضمن اعلام این مطلب که استاندارد ISO 20000 اولین استاندارد فراگیر جهانی است که به طور مشخص به موضوع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می‌پردازد، دریافت این استاندارد بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد شرکت آسیاتک در سال های 1392، 1394، 1395 و 1396 به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور برگزیده و معرفی شده است.

مدیرعامل آسیاتک گفت: این شرکت در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات خود، مجموعه‌ای از فرایندهای مدیریتی یکپارچه را برای ارائه خدمات موثر به مشتریان و کسب و کارهای مختلف به کار گرفت و با بهره گیری بهینه از به روش ها در  فرایندهای حوزه IT و ICT با نام کتابخانه زیر ساخت فناوری اطلاعات (ITIL) راه را برای دستیابی به استاندارد ISO 20000 فراهم کرد.

وی افزود: این استاندارد، الزامات رسمی مورد نیاز برای ارائه خدمات مدیریت شده در سطح کیفی مناسب به مشتریان سازمان را تعریف نموده و فرآیندهای مدیریت خدمات سازمان را که مبتنی بر ITIL است، مورد ممیزی قرار می‌دهد؛ در واقع این استاندارد شامل ۱۳ فرآیند اصلی است که فرآیندهای آن با فرآیندهای ITIL مشترک است و انتخاب این روش بر مبنای نیاز استراتژیک شرکت صورت گرفته است.

مدیرعامل آسیاتک در خصوص نحوه پیاده سازی و دستیابی به استاندارد ISO 20000 گفت: این پروژه داری ابعاد گسترده ای بود که اصلاحات ساختاری، فرایندی ، فرهنگی وابزاری را در بر می گرفت و می توان آن را یک تحول گسترده در تفکر کیفی سازمان دانست، البته پیاده سازی این استاندارد بر زیر ساخت سیستمی موجود سازمان تحقق یافت که از سال 90 و با تلاش همه جانبه، درک و تعهد مدیریت شرکت به توسعه متوازن ایجاد شده بود.

وی افزود: پروژه در سه فاز و با ساز وکار کنترل پروژه جامع و سختگیرانه پیش رفت و خوشبختانه فاز نهایی پروژه قراردادن سازمان در معرض ممیزی ارزشمند ISO20000 بود که یکی از پیچیده ترین استانداردها در حوزه کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بوده و با رویکردی جامع، نهادینه سازی استاندارد مدیریت کیفیت خدمات را در همه جنبه های سازمان، از طراحی کسب و کار و برنامه ریزی مالی تا ساز وکارهای اجرایی عملیات سرویس، به چالش می کشد.

برای اخذ گواهینامه ISO 20000، سیستم مدیریت خدمات شرکت ها بر اساس بهترین استاندارد بین المللی مورد ممیزی قرار گرفته و انطباق آن بررسی می شود که خوشبختانه در انتهای دی ماه 1397 و با ممیزی شرکت IMQ که تنها ممیز مورد تایید نهادهای بین المللی در این حوزه را در اختیار دارد، این ممیزی انجام و شرکت آسیاتک به عنوان اولین اپراتور کشور، مفتخر به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات فناوری اطلاعات ( ISO 20000 )  شد.

محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک در پایان ضمن اعلام این مطلب که حوزه مدیریت کیفیت، راهی بی پایان است و هرچه تنوع و بلوغ خدمات ارتباطی افزوده شود، اهمیت این حوزه  نیز در کسب وکار این شرکت ها پر رنگ تر خواهد بود تصریح کرد: ارتقاء کیفی باعث ایجاد مزیت رقابتی در توسعه فعالیت شرکت ها، مدیریت منایع در جهت اهداف کلان و یک بازی برنده-برنده برای اپراتور و مشترکین خواهد بود که همواره در صدر اهداف شرکت آسیاتک قراردارد.

عضویت در کانال تلگرام قانون

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.